|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Liaz navždy!
|
|
||||
|
|||||
|
LIAZ 111.154
 Typ:
LIAZ 111.154 Dakar  Rok výroby: 1989, kompletní renovace rok 2005  Hnací ústrojí: Vznětový, kapalinou chlazený řadový šestiválec LIAZ M1.2C -11 946 ccm3, přeplňovaný výfukovým turbodmychadlem s mezichladičem stlačeného vzduchu, rozvodovka Praga, bez mezinápravového diferenciálu. Stálý pohon zadních kol, pohon předních kol přiřaditelný.  Max. rychlost: 138 km/hod.  Nejvyšší výkon: 445 kW/2000 min-1  Nejvyšší točivý moment: 2300 Nm/1550 min-1  Převodovka: Praga 14 PS 150, bez synchronizace, 14 převodových stupňů  Podvozek: Žebřinový rám, vojenské nápravy Rába s jednomontáží zavěšené na podélných listových pružinách (vpředu trojlisté, vzadu dvojlisté) a podélných vodících ramenech. Zadní pružiny doplněny příčným torzním stabilizátorem. Osm teleskopických tlumičů HP Sporting.  Pneumatiky: Michelin 14x20"  Karosérie: Valníková plošina s plastovými bočnicemi a plachtovými čely a střechou, s ochranným obloukem fixovaným k rámu vozidla. Kabina Liaz vybavená vnějšími vnitřním ochranným trubkovým rámem, sklopná vpřed, anatomické sedačky CIEB.  Rozměry a hmotnosti: Rozvor 4300 mm, délka 6900 mm, šířka 2500 mm, pohotovostní hmotnost pod 9000 kg.  Výbava: Dohušťování a podhušťování pneu za jízdy Hasicí přístroje Nádrž na vodu 50 litrů Navigační přístroje |
© 2006 LIAZtrucks.com |